5 придобивки од консумацијата на суши

Сушито е едно од најпопуларните јапонски јадења. Постојат многу варијации на суши, вклучувајќи ги и вегетаријанските варијации. Потрошувачката на суши ни помага да одржуваме добра тежина, што ни дава омега-3 и омега-6 масни киселини . Кои се другите здравствени придобивки?

Суштинско е за функцијата на тироидната жлезда

Традиционален елемент во подготовката на суши е неговата обвивка која обично се состои од морски алги. Алгите содржат големи количества јод, кој е од суштинско значење за здравјето на тироидната жлезда.

Иако сите болести на тироидната жлезда не се предизвикани од дефицит на јод, минералот има силна врска со општата тироидна функција.

Помага во синтезата на црвените крвни клетки

Ако страдате од анемија, јадете суши. Доброто функционирање на тироидната жлезда е од суштинско значење за бројот на крвни клетки.

Според некои студии, мал број црвени крвни клетки се поврзани со недоволна активност на тироидната жлезда. Покрај тоа, алгите се богати со железо, што го намалува ризикот од анемија – уште една добра причина да се јаде повеќе суши.

За убава коса

Еден од најголемите индикатори дека нешто не е во ред со вашето здравје е состојбата на вашата коса, кожа и нокти. Протеините кои ни нудат риби и алги помагаат да се подобри

Статијата е превземена од lokalno.mk


Оваа статија можете целосно да ја прочитате овде.

Слични статии