Тибетски вежби за секој ден

За да бидеме во рамнотежа и добро здравје, не само што треба да внимаваме како се храниме, но и да применуваме некои вежби секојдневно. Споделуваме една од тајните за долговечноста на тибетанскиот народ.
Следните 5 вежби ќе ви помогнат да ги подобрите вашата флексибилност, координација, ќе ги намалат болките во грбот и стресот.

Вежба 1
Застанете со мал расчекор и рацете подигнете ги настрана. Гледајте напред, исправете го грбот и дишете рамномерно. Започнете полека да се ротирате околу својата оска, во насока на стрелките на часовникот. Започнете со 2-3 вртења, постепено зголемувајте, додека не дојдете до 21.

Вежба 2

Легнете на земја со собрани нозе и раце до телото. Обидете се истовремено да ги кренете нозете и главата, а брадата треба да ги допре малку градитеи. По можност нозете треба да се соочуваат исправени. Дишете длабоко при кревање и издишувајте при враќање во првобитната позиција.

Вежба 3

Застенете на колена, исправете го горниот дел од телото, рацете ставете ги на колковите. Брадата треба да ги  допира нежно градите ви. Обидете се полека да ја подигнете главата и телото да се извие малку назад, како мачка. Дишете длабоко и издишувајте при враќањето во првобитната позиција.

Вежба 4

Седнете удобно на земјата со

Статијата е превземена од lokalno.mk


Оваа статија можете целосно да ја прочитате овде.

Слични статии